Cennik

×

PROMOCJA SoftMedica!

Przy zakupie oprogramowania
(Medycyna Pracy, Kierowcy, Rozliczenia, Dokumentacja Elektroniczna).

-30%

Przy zakupie oprogramowania, dla drugiego i kolejnego stanowiska.

-50%



Oferta ważna do 31.12.2019


Wszelkie pytania prosimy kierować:

tel. 530 570 460

e-mail: biuro@softmedica.pl

×
nowość
+

Moduł eRecepty jest już dostępny w systemie SoftMedica.
Zamawiając teraz zaoszczędzisz:

1100zł

499zł

Zamów w przedsprzedaży SoftMedica Gabinet
wraz z nową funkcjonalnością eRecepty
Zamów

Funkcjonalność udostępniona zostanie najpóźniej do 31 grudnia 2019 roku.

Oblicz cenę
programu

Korzystając z kalkulatora,
spersonalizuj swoje zamówienie.

Wersja standardowa systemu SoftMedica


Moduły dodatkowe do wersji standardowej systemu


Medycyna Pracy 
  1100 zł 
Gabinet 
  1100 zł 
Badania na licencje
  oraz na broń
  600 zł 
Terminarz
  800 zł 
eRejestracja
  1800 zł 
Integracja Active Directory / LDAP
  2700 zł 
System Kolejkowy
  8800 zł 
Badania Kierowców
  800 zł 
Badania Marynarzy
  600 zł 
Dodatkowe Świadectwa Marynarzy
  400 zł 
Dokumentacja Elektroniczna
  500 zł 
Tablet
  2150 zł (z licencją) 
Moduł Wielu Lokalizacji
  1500 zł 
eWyniki
  5500 zł 

Laryngolog
  700 zł 
Psycholog
  600 zł 
Alergolog
  700 zł 
Foniatra
  700 zł 
Neurolog
  700 zł 
Psychiatra
  600 zł 
Moduł Szczepień
  500 zł 
Moduł RTG/USG
  400 zł 
Okulista
  700 zł 
Stomatolog
  800 zł 
Dermatolog
  700 zł 
Kardiolog
  700 zł 
Diabetolog
  700 zł 
Pulmonolog
  700 zł 
Moduł Rehabilitacji
  600 zł 

Moduł Rozliczeniowy
  1100 zł 
Moduł Drukarki Fiskalnej
  500 zł 
Moduł Dokumentów Kasowych
  800 zł 
eFaktury
  1000 zł 
Pełen Zakres Raportów
  800 zł 
Integracja z Optima
  3600 zł 
Integracja z Infomedica
  2600 zł 
Integracja z enova365
  1950 zł 
Integracja z Wapro/Fakir
  1950 zł 
Integracja z Streamsoft Prestiż
  1950 zł 
Integracja z IFS Applications
  2600 zł 

Integracja z InVicta
  2600 zł 
Integracja z Bruss
  3250 zł 
Integracja z Marcel
  3250 zł 
Integracja z Eskulap
  3250 zł 
Integracja z DigRa
  5500 zł 
Integracja z Prometeusz
  3250 zł 
Integracja z Diagnostyka
  3250 zł 
Integracja z Synevo
  3250 zł 
Integracja z ALAB
  3250 zł 

Cena programu (w pierwszym roku):


Koszt zakupu programu:
Koszt zakupu programu:

 

Cena przedłużenia licencji i opieki autorskiej
(w kolejnym roku od daty zakupu):


Koszt przedłużenia licencji na kolejne 12 miesięcy:
Koszt opieki autorskiej (aktualizacje, oraz wsparcie techniczne) na kolejne 12 miesięcy:

Razem:


Kod rabatowy
  1. Ceny obowiązują do 2019-12-31 r.
  2. Ceny brutto w złotych polskich. W cenach wliczony jest podatek VAT w wysokości 23%.
  3. Program SoftMedica korzysta z bezpłatnego serwera bazy danych PostgreSQL.
Brak tabletów Wacom STU-430 w magazynie centralnym firmy Wacom

Wycena dla WOMP

Wyceny dla WOMP ustalane są indywidualnie po zapoznaniu się z specyfiką pracy danego ośrodka.

Odzyskiwanie danych,
oraz analiza logów - nie podlega opiece autorskiej.

  • Odzyskiwanie usuniętych z programu danych od 250 zł.
  • Odtwarzanie bazy danych z kopii nie wykonanych za pomocą narzędzi udostępnionych przez firmę SoftMedica od 184,50 zł za rozpoczętą godzinę.
  • Analiza logów programu od 184,50 zł za rozpoczętą godzinę.

Wycena ustalana jest indywidualnie z klientem i zależna jest od ilości usuniętych danych.

Wdrożenie oraz szkolenie.

W ramach zakupu szkolenie dla użytkowników realizowane za pomocą łącza internetowego (online) jest darmowe.

Wdrożenie oraz szkolenie na miejscu u klienta wyceniane jest następująco:

  • Pakiet szkoleniowy (5 godzin) - 2214 zł, każda kolejna godzina - 147,60 zł.
  • Dojazd do klienta rozliczany jest zryczałtowaną stawką za kilometr - 1,23 zł.

Modyfikacje systemu.

Każdą modyfikację systemu, przez co rozumie się zmianę lub rozbudowę istniejących mechanizmów jak również modyfikację wydruków, wycenia się indywidualnie. Wycena indywidualnych modyfikacji odbywa się zawsze na podstawie stworzonej analizy. Po stworzeniu dokumentu analizy wraz z wyceną, klient podejmuje decyzję o jej realizacji.

Proponujemy 2 modele rozliczania:

  1. Rozliczanie godzinowe – Klient podpisuje umowę na realizację modyfikacji rozliczając ją stawką godzinową usługi programistycznej. Koszt roboczogodziny wynosi 150 zł. Klient aktywnie uczestniczy w procesie realizacji kontrolując czas oraz koszty. W tym modelu preferowana jest zwinna metodyka zarządzania dostarczaniem produktu.
  2. Rozliczanie zadaniowe – Klient pospisuje umowę na realizację modyfikacji płacąc jedną ustaloną kwotę. W tym modelu preferowana jest klasyczna metodyka zarządzania dostarczaniem produktu