KARIERA

Firma SoftMedica Oprogramowanie Medyczne rozpoczyna rekrutację na stanowisko:

Młodszy specjalista IT ds. obsługi klienta

Zakres obowiązków:

  • telefoniczna obsługa Klienta,
  • przyjmowanie zgłoszeń od Klienta,
  • rozwiązywanie zgłoszonych problemów,
  • współpraca z pozostałymi działami w firmie,
  • sprawdzanie poprawności danych wpisywanych do systemu,
  • dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta,
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy zgodny z naszymi standardami.

Nasze wymagania:

  • sumienność i odpowiedzialność, dobra organizacja pracy,
  • komunikatywność,
  • wykształcenie min. średnie (preferowane informatyczne),
  • znajomość podstaw SQL,
  • energiczność i zmotywowanie do działania,
  • umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z Klientem,
  • zorientowanie na osiąganie wyznaczonych celów,
  • nastawienie na potrzeby Klienta,
  • umiejętność zarządzania czasem, pracy pod presją czasu,
  • znajomość systemów operacyjnych Windows, Linux.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • współpraca z młodym i profesjonalnym zespole,
  • zdobycie wiedzy w zakresie systemów i rozwiązań informatycznych, 
  • wykorzystywanie swoich kompetencji w praktyce, 
  • samodzielną i odpowiedzialną pracę w rozwijającej się firmie.

Aplikacje prosimy składać na adres:
biuro@softmedica.pl

Prosimy o zamieszczenie w aplikacji klauzuli o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do
realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Umożliwiamy również całoroczne staże w biurze SoftMedica. Staże trwają od 3 do 6
miesięcy. Rekrutację przeprowadzamy dwa razy w roku, a staże rozpoczynają się na początku
każdego półrocza. Aplikować można pod adresem: biuro@softmedica.pl